Dranken met vrienden, een run met de buddies of beide? Probeer deze outfit, perfect voor beide situaties. De Fly-By sweater is een kritische stijl voor de levensstijl van een loper. Gemaakt met omkeerbare stijl, deze sweater gaat Nike Air Max 90 Pánské van een leuke heide kijken naar Nike Air Max Classic BW Femme een sportieve kleur geblokkeerd stijl. De Pick-Up Tank is gemaakt met de veelzijdigheid van de training van de loper in het achterhoofd. Wij zetten een leuke streep ontwerp op onze DriLayer vochtregulerende stof en ontwikkelde het stuk te worden gebruikt voor de run, yoga of een activiteit een loper zou kunnen doen. Op grond van deze super leuke racerback is de Uplift Crossback Bra, dat is zo Nike Air Huarache Womens comfortabel de loper zal willen om het te dragen de hele dag. De beha is ontworpen voor maximale vorm, ontwikkeld met ondersteuning voor alle activiteiten en ontworpen speciaal voor C / D-cupped vrouwen. Draag de Greenlight Capri Ongeacht de activiteit of het weer met zijn omkeerbare technologie en patroon. Voor de koelere dagen, dragen de vaste, geborsteld kant tegen de huid voor een maximale warmte en stijl. Nike Air Max 90 Femme Als de dag warm is, draai de strak met de gladde stof tegen de huid mogelijk te maken voor ademend lopen. Natuurlijk, de runner wil haar haren uit haar gezicht en wat een betere manier houden on-and-off-the-run stijl krijgen dan met een veelzijdige hoofdband. De Fly-By hoofdband is breed gemaakt voor maximale haar bedrijf en stijl. Rond het kijken met onze meest populaire sok de Ghost Midweight en de glycerine 13 voor comfort de Nike Free Run 3 Dámské hele dag, ongeacht wat de activity.The Music of the Run: The Case for Running Unplugged
Het is een accessoire net zo gewoon als een zweetband of een fles water, een hoofdbestanddeel van de eenentwintigste eeuw runner: muziek. Op het spoor, op de baan of op de loopband, zie ik runner runner na swingende een muziekspeler heen en weer op het ritme van hun playlists. Hun hoofdtelefoon stuiteren zachtjes tegen Nike Air Max 90 Homme hun nek en aan de zijkanten, opknoping losjes als hun shirts, alsof de touwen waren een kenmerk van de stof. Voices vari?rend van Mozart naar Taylor Swift te moedigen lopers overal als ze proberen om hun vorige persoonlijke records te overtreffen. In mijn ervaring die ik heb ontdekt dat veel lopers geven een simpele reden voor het draaien met muziek:

Het motiveert hen om uit te voeren.

Het is moeilijk om te Nike Air Huarache Dámské betogen met die logica,  vooral omdat er lopende studies waaruit blijkt dat het luisteren naar muziek tijdens een training kan, in feite, het stimuleren van bepaalde gebieden van de hersenen naar de spieren prestaties, focus, uithoudingsvermogen, enz. Te verhogen Focussen op iets anders dan de pijn van de run kan toestaan ??atleten om hun volledige potentieel vrij te geven. Ik begrijp waarom zoveel kiezen om de route van de go Nike Air Max Command Femme "bedraad run." Echter, merkte ik al vroeg in mijn leven loopt dat het luisteren naar muziek niet altijd te motiveren me. Integendeel, het afgeleid mij van te genieten van mijn run.