G?st Blog: Hvad jeg l?rte af en Broken Fibula
Jeg Nike Air Max 90 Uomo begyndte at l?be, da jeg var super ung, bare for sjov. Rundt og rundt i parken eller i vores baghave. Denne ulige hamster vane fortsatte i hele junior high og high school. Jeg naturligvis tilmeldt sporet, s? jeg kunne forts?tte med at nyde timer og timer og miles p? miles p? vejen eller sporet. Jeg var aldrig en Speedster, jeg var simpelthen en lang-distance Nike Air Max 1 Mujer Negro efterbehandler og jeg var helt tilfreds den m?de.

Gennem kollegium (Hook Em Horns!), Vendte jeg mig til at k?re for at Nike Air Max 2016 Mujer holde min abs i skak. Men endnu vigtigere, det var den eneste gang, jeg kunne stoppe t?nke klasser eller hvad jeg skulle b?re til den n?ste fest, og bare "v?re." Det var min flugt og endda en form for meditation. Jeg l?b mit f?rste maraton i college og jeg ?nskede at holde i gang! S? jeg gjorde. Ligegyldigt hvilken by jeg var flyttet til, eller hvor jeg var Nike Air Max 1 Ultra Moire Mujer p? ferie, ville jeg altid sn?re mine sko og l?be ud af d?ren for at kunne suge i sev?rdigheder p? en m?de ingen bil ride ville tillade. Nu, hvor jeg er ?ldre (ikke gammel, bare ?ldre) Jeg s?tter pris p? at k?re for frihed. Det giver min krop til at lade l?s og bare g?, hvor den vil hen. Det giver min hjerne til at stoppe, s? det ogs? kan g? hvorhen den vil Nike Air Max 95 Donne g?. Jeg er journalist, s? information, ideer, historier, telefonopkald, e-mails og tweets konstant hvirvlende omkring mig fra www.colinoates.co.uk det ?jeblik, jeg v?gner op, indtil jeg g?r i seng. Men n?r jeg k?rer jeg tillader ikke disse tanker til at forstyrre min vej. Det er min hellige tid, og intet kan forstyrre hvor jeg er, hvad jeg f?ler, og udsigten foran mig.

Gennem mine ?r ved at k?re i high school, college, og ud over, jeg altid haft en hands-off mine kalve politik s? jeg ikke massere Adidas Superstar Donne Rosa eller udbygges nogensinde. Jeg ogs? altid ?nsket, jeg kunne tilf?je Nike Air Max 90 Mujer Rosa polstring til mine f?dder. Jeg simpelthen v?nnet til mine f?dder s?re og mine kalve stramning. Ingen biggie, right?

FORKERT! Her er min tidslinje for min f?rste store skade og de erfaringer, jeg l?rte om at l?be og liv p? grund af det.