"Ik ben zo geraakt en dankbaar om te worden uitgeroepen Nike Air Max Thea Womens tot de 2012 Brooks Inspirerende Coach van het Jaar", zegt Coach Raley na het ontvangen van zijn prijs naar een staande ovatie tijdens een community pep rally in Benton High School. "Het is de moeite waard om te horen Ik Nike Blazer Dámskéheb zo'n positieve invloed op zo veel van mijn atleten gemaakt. Met alle geweldige Nike Air Max 90 Dámské coaches in heel de Verenigde Staten, ik ben nederig om deze grote eer ontvangen. "

Zoals de 2012 Brooks Inspirerende Coach van het Jaar, Coach Raley ontvangt $ 12.500 in Brooks prestaties loopwerk en contant geld voor zijn school. Hij krijgt ook een uitnodiging voor twee personen naar de 2013 Brooks PR Invitational, Nike Air Max 2015 Damen een nationaal spoor komt waar de snelste high school lopers strijden tegen elkaar en jagen hun persoonlijke records bij te wonen.

2012 Inspirerende Coaches Finalisten

Coach Nike Free Run 2 Dámské Raley heerst onder een indrukwekkende groep van 25 finalisten die in juli werden aangekondigd. Andere honorees zijn onder meer:

Als de herfst schommels in volle gang, bladeren van kleur veranderen, de lucht groeit fris en de zon eerder. Voor hardlopers, betekent dit meer 'Nike Roshe Run Damen s ochtends vroeg en' s avonds mijl doorgebracht training in het donker.

Bent Nike Air Max Command Homme u deelnemen? RSVP voor de Nationale Running Month.

Terwijl de koelere temps van de val zijn perfect voor het instellen van nieuwe ras PR's, loopt 's nachts kan riskant zijn als je niet zichtbaar bent voor andere auto's, hardlopers en fietsers. Het lopen met hoge zichtbaarheid kleding en accessoires zoals Nike Air Max 90 Damen Pink de Brooks Nightlife Collection kan het verschil maken.

Maak je klaar

Ter voorbereiding voor de Nationale Hardlopen Safety Maand, pak jezelf een aantal zichtbaarheid versnelling, deelnemen aan een Brooks Nightlife Run op 8 november en de kassa van de lijst met tips zicht hieronder. Gewoon omdat het 's nachts langer wordt deze tijd van het jaar, betekent niet dat je nodig hebt om te bezuinigen op uw wekelijkse kilometers. U kunt "gezien worden" alle momenten van Nike Air Max 90 Femme Noir het jaar.