"Jeg finder det et godt alternativ Nike Air Max Classic BW Femme til en fuld Adidas Superstar Mujer Blancas l?ngde stramt. Jeg b?re shorts ned til omkring 45 grader, men virkelig beh?ver ikke en fuld stram, indtil det er under 30. Jeg vil ogs? gerne b?re en 3/4 l?ngde stram i regnen p? vikarer mellem 40 og 60. "
"The 3/4 l?ngde stramme stil er fantastisk til l?ngere eventyr Adidas Ultra Boost Mujer k?rsler. De tilbyder mere UV-beskyttelse i udsatte, h?je elevation milj?er, og hvis du skal ned kravle off trail de beskytter din hud mod ridser. "" De er perfekte til milde vintre. Jeg har ikke brug for fuld d?kning af en fuld-l?ngde stramt, da det ikke f?r det kolde, men jeg har stadig www.animosmose.fr brug for noget l?ngere end min s?dvanlige split shorts. De er meget komfortabel og jeg har slidt dem i l?bet af natten i et par af mine 100 mile l?b. Den st?rste ting for mig er pasform og komfort de giver. "Modstanderne ..." Som en mandlig jeg ville blive gjort nar af. Den Asics Gel Lyte 3 Homme perfekte l?ngde til at holde dig varm mens du stadig har ventilation desv?rre ikke accepteret af den brede offentlighed. "" For det meste, det er enten varmt nok til shorts eller det er koldt nok til fuld l?ngde str?mpebukser. "" Det er en meget europ?isk udseende . "ConclusionSo der Nike Air Max 1 Womenshar vi det. Den 3/4 l?ngde stil kommer klart med fordele og funktioner, der g?r det ?nskeligt i forhold til andre l?ngder af str?mpebukser til m?nd. Det er p? tide vi fjerner den stigmatisering, der kommer med en capri l?ngde stram i m?nds k?rer t?j. Guys - b?re, hvad g?r dig komfortabel p? Nike Air Max Command Mujer dit l?b, dom free.Sleek komfort, opbevaring og h?j synlighed; den elastisk stof giver dig holde og st?tte som du l?ber, og Transfer Dry teknologi v?ger fugt v?k fra kroppen for at holde dig k?lig, t?r og komfortabel. Flatlocks?mme forhindre irritation som du l?ber, og en Asics Gel Lyte 3 Womens Pink lynl?s baglomme giver sikker lagerplads til dine sm? k?rer v?sentlige. Neon gule paneler i ryggen tilf?jer en h?j kontrast udseende, mens reflekterende design detaljer vil holde dig mere synlig i svagt lys conditions.If du leder efter noget mere st?ttende og komprimerende, disse CW-X 3/Nike Air Huarache Dames 4 tights er blot den billet. Designet med m?lrettet st?tte til kernen og kn?, strukturen af ??disse str?mpebukser inkorporerer Kinesio-tape teknologi til at reducere vibrationer af de nedre benmuskler og til geng?ld bedre underst?tter kn?leddene.