Der er mere end et par h?nder, men to af vores fodt?j www.deveniranimateurponey.fr designere er mest aktive i Racing kategori. Chris Mahoney, der er m?rket kreativ Nike Air Max 1 Femme direkt?r for fodt?j og bekl?dning (som heldigt for mig har et bl?dt punkt for v?ddel?b), og Brian Therriault der har designet halvdelen af ??vores T & F linje og alle vores XC pigge for de sidste 3 ?r. De er ogs? st?rkt p?virket fra vores Team Saucony eliter.

Som en generel regel, de fleste designere nyder at arbejde p? spikes, da det giver dem mere kreative licens. Med l?besko, Adidas Superstar Donne beh?ver du ikke altid har den luksus at spejlvende verden p? hovedet, eller du risikerer at jage v?k en loyal kunde. Spikes er altid en mulighed for at pr?ve noget og alting; de er konceptbiler virkelig.

Hvad er din k?rer baggrund?

Godt jeg var aldrig elite, men har altid haft en st?rk passion for sporten. Jeg l?b i midten skole og gymnasium p? nogle meget konkurrencedygtige Asics Gel Lyte 5 Femme Bleu hold i Gloucester, Mass, en kystby med nogle store l?b arv og stolthed. Vi vandt Nike Air Max 1 Ultra Moire Mujer vores andel af Team statslige titler, og det var et ton af sjov. N?r jeg skiftet til en lokal folkeskole det var bare ikke det samme. Men som et resultat af at kende folk p? holdet, fik jeg et job p? en lokal k?rer butik, som i sidste ende tilladt mig at f? min fod i d?ren ved Saucony.

Et fantastisk Asics Gel Lyte 5 Femme aspekt af jobbet for mig g?r tilbage. I de sidste 10 ?r, har Saucony sponsoreret Nike Air Max 90 Uomo midt skole mesterskabet jeg l?b i 25 ?r siden. Da jeg f?rst fik involveret med min gamle tr?ner, vi sponsoreret et mesterskab og en invitation med et par hundrede b?rn. Nu ser vi 1600-2000 b?rn hvert ?r p? en af ??de mere natursk?nne parker i Gloucester, MA. Ser dem kids rep deres by og skub til deres gr?nser er, hvad sporten handler om.

Hvordan kom du ind i din nuv?rende Nike Air Max Tavas Dam position?

I college, en gammel ven spurgte mig, om jeg havde travlt én eftermiddag og Nike Air Max 2015 Womens fortalte mig at m?des med ham. Jeg anede ikke, han arbejdede p? en k?rende butik og havde brug for hj?lp den dag. ?r senere, da jeg ser tilbage p? det, de kunde service f?rdigheder, jeg l?rte i detailhandlen viste sig at v?re uvurderlig.