Observera ocks? att f?rfarandet f?r framst?llning av mj?l och corn tortillas ?r i huvudsak densamma, spara lite extra kn?dning f?r mj?let.

Att tortillas ?r snabb och sm?rtfri om du har Nike Air Max 1 Damen en tortilla press. Om du inte har en, men oroa dig inte. Jag hade ganska god framg?ng s?tta degen p? en sk?rbr?da och trycka ner det med hj?lp av botten av en mjuk, tung, runda pan. Tortillas ?r inte riktigt lika Nike Air Max 2015 Donne tunn p? det s?ttet, men att de fortfarande smakar bra! ?ra Throwback torsdag och str?van efter bra musik som r?r oss, dessa klassiska rockl?tar var handplockade f?r din k?r n?je.

H?r ?r n?gra av v?ra favoriter fr?n Nike Air Max 90 Womens v?r Classic Rock Running spellista. F?r gunga njutning, ta en titt komplett sammanst?llning, ge det en lyssna p? n?sta k?rning och f?lj v?r spellista nedan Spotify.The b?rjan av denna klassiska kanske du luras, men bara v?nta p? det ... eftersom n?r som slog startar, du kommer att k?ra som en avf?lling fr?n lagen.

”Oh Mama, jag ?r r?dd f?r mitt liv fr?n den l?nga armen av lagen
Lag m?n har s?tta stopp f?r min Nike Air Max 1 Dames l?pning och jag ?r s? l?ngt fr?n mitt hem”Denna tr?ff fr?n Heart talar till dina l?pande m?l. Du har tr?nat, du ?r starkare nu, och du k?r rakt fram till det m?let.

”Comin’ rakt fram f?r dig, du har gjort mitt Nike Air Max 2015 Damen sinne
Nu ?r jag starkare, nu ?r jag comin’ igenom, rakt p?, rakt p? f?r dig”The Rut. Den h?r tiden f?rra ?ret, p? Salomons Instagram, blev jag chockad av bilder p? Kilian Jornet, Emilie Forsberg, Anna Frost, och m?nga andra Nike Air Max 2015 Dames av mina berg k?r hj?ltar kl?ttring genom molnen och skridsko?kning ner rasbranter t?ckta avsatser p? v?g att dominera kursen av denna Montana skyrunning race. S? fort jag s?g bilderna jag visste att Adidas Superstar Mujer jag ville vara en del av denna episka ?ventyr, ?ven om jag inte faktiskt f?rv?nta sig att ge min post-race resumé ganska detta snart.

Men d?r var jag i s?ndags stod i t?ltet vid startlinjen, dreading ta av min Nike Air Max Command Donne jacka och byxor och inf?r 30 ° F chill utanf?r och lyssna p? Anna Frost och Emilie Forsberg prata med sina andra lagkamrater innan vi alla leds ut till startlinjen. Jag vill inte ge dig en beskrivning av kursen, Adidas Superstar Mujer Blancas eftersom det skulle vara jag upprepa orden ”ren kl?ttring”, ”ren h?rkomst”, ”rakt upp / ned”, ”off-trail”, ”h?jd” och ”vansinnigt teknisk” om och om igen. S? ist?llet kommer jag att dela med dig n?gra lektioner som k?r The Rut l?rt mig.