Mijn naam is Beate Wedekind. Ik ben al jarenlang een journalist geweest die de empowerment van jonge vrouwen bevordert. Toen gebeurde de W20-top Nike Air Max 95 Womens in Berlijn, en ik verloor het.
De Nike Air Max 1 Ultra Moire Donne Duitse kanselier Angela Merkel is degene die Nike Air Max Classic BW Womens Ivanka Trump uitnodigde naar de W20-top, en Nike Air Pegasus 83 Femme het was een slimme stap. De discussie was gericht Nike Free 5.0 Dam op vrouwenproblematiek en werd bijgewoond door enkele van de sterkste vrouwelijke bedrijfsleiders in de wereld. Artikelen en opmerkingen over Ivanka overstroomden bijna onmiddellijk. De media en de sociale media gingen ook op dit nieuws en het kan ongetwijfeld zeggen dat de vrouwenkonferentie in Duitsland nog nooit zo veel erkenning heeft gekregen. Het is toch een droevig commentaar op de moderne samenleving? Hebben we een controversi?le figuur nodig om de persdekking te krijgen op een conferentie die erop gericht is de wereldwijde stabilisatie van economie?n en samenlevingen alleen te bereiken door de empowerment en economische gelijkheid Adidas NMD Damen van vrouwen?
Ik denk niet echt Nike Air Presto Dam dat Ivanka's opmerkingen het gesprek Adidas Ultra Boost Womens tussen deze inspirerende en krachtige vrouwen Adidas NMD Mujer Rosa op een of andere manier verhogen, vormen of Nike Air Max Command Womens vormen. Een lege zin na de andere. Een loflied voor haar vader, die ze blindelings een advocaat van een vrouw noemt en ook zegt, is een eerlijke zakenman die bewezen heeft dat hij vrouwen ondersteunt. Op sommige punten overdroeg Ivanka het zoveel dat we het publiek met booing reageerden. En ja, mijn deelname aan het booing van haar kwam met diepe overtuiging. Ik zou zelfs de luidste geweest zijn. Het ging niet zozeer over wat ze zei, maar dat ze de vermetelheid had om deze belangrijke conferentie te gebruiken om haar vader te campagne.