Nu beh?ver vi mer ?n n?gonsin ett anthem f?r att Adidas Superstar Damen Gold vara sant mot oss sj?lva - och det ?r just d?rf?r Evan Rachel Wood och Zach Villa skrev "Today." De tv? musikerna bildade bandet Rebel och en korgv?ska tillbaka 2016 och har sedan byggt Nike Free Run 2 Donneett helt album runt idén om att bryta sig fri fr?n f?rtryck och ?ga vem du ?r. Musikvideon f?r "Today" - med regiss?r av Wood and Villa med HLG-studios och debuterade uteslutande p? Nike Air Max Zero MujerRefinery29 - illustrerar den h?r k?nslan perfekt och h?ller sakerna lekfulla samtidigt som de ?r helt relatable.Nike Air Max Thea Mujer
"Det k?nns v?ldigt nostalgiskt f?r mig eftersom det p?minner mig om videon som jag v?xte upp med p? MTV", ber?ttade Evan Rachel Wood om projektet, vilket visar sp?nningen mellan Asics Gel Lyte 5 Femme en l?rare och en elev som l?raren f?rs?ker tysta hennes kreativitet. "Jag ?lskar idén om den auktorit?ra figuren och ton?ringarna, som enligt min mening ibland ?r smartare ?n vuxna, www.mollybarron.co.uk och jag ville verkligen prata med det."
Tr? sj?lv spelar cranky l?raren, och ton?rspersonen ?r faktiskt den yngre systern till en livsl?ng v?n. De tv? g?r head-to-head i klassrummet som Adidas ZX Flux Donne ton?ren k?mpar f?r att uttrycka sig i ett samh?lle d?r hon blir tillsagd att h?lla sig tyst och passa in.
"Vi pratar Adidas Superstar Donne Rosa mycket om frihet och kommer in i din egen och sorts att ge bort vad som h?ller Nike Roshe Run Femme dig tillbaka och typ av att fly fr?n f?rtrycket", tillade Villa.
Att hitta dig sj?lv som en ton?Asics Gel Lyte 3 Femme Beige ring ?r en kamp som b?da skaparna definitivt m?tte v?xa upp, och de hoppas att den h?r l?ten kan vara den mantra som de aldrig hade.