Als ik honger heb, maar ook moe voel, ga ik naar La Colombe voor een kopje koffie ($ 2,50 + $ 1 tip) en vervolgens naar Sweetgreen voor een salade Adidas Superstar Homme ($ 11.27). Terwijl ik in de oneindige lijn wacht, maakte ik afspraken om een ??paar appartementen in het centrum te zien. $ 14.77
7:45 uur - ik maak het thuis en ik heb een enorme hoofdpijn, dus in plaats van Nike Air Max Tavas Femme naar de sportschool te gaan zoals ik gepland heb, zet ik Netflix aan en kijk naar het nieuwe seizoen van Grace en Frankie. Mijn BF heeft onlangs banen veranderd en werkt nu in Nike Air Pegasus 83 Dames Heren TriBeCa in plaats van Midtown. Zijn pendel naar het werk is van 15 minuten naar meer dan een uur gegaan - niet geweldig voor iemand die al ongeveer 15 uur per dag werkt. Ik begint honger te worden en beseffen dat ik het vergeten heb om diner te eten. Ik Nike Air Presto Femme ben in de verleiding om iets van Naadloos te bestellen, maar dan suig ik het op en maak soep met groenten en Vietnamese rundvleesballetjes die ik in mijn koelkast heb. Ik kom aan het werk en lees het nieuws snel Nike Air Max Command Dames voordat ik naar mijn ochtendvergadering ga. Ik ben niet erg hongerig, gewoon moe, dus ik sla het ontbijt en drink koffie die ik van huis heb gebracht.
9 uur - ik heb zo traag gevoel, dus ik besluit Nike Air Max 2016 Femme zelf voor een vrijdag een Barry's Bootcamp-klas te boeken. Het boeken van de klas voor vroegtijdig maakt me aansprakelijk en dwingt me te gaan, plus vrijdag is Full Body Day. Ik boek direct Nike Air Max Tavas Dámské via de website in plaats van via ClassPass, omdat ClassPass alleen op bepaalde tijden een beperkt aantal spots biedt voor slechts enkele studio's - en de tijd en de locatie die ik wil, worden geboekt. $ 35.53
11:30 uur - ik heb honger omdat Nike Free 5.0 Femme ik geen ontbijt eet, dus ik trek mijn regenlaarzen aan en dapper de gietende regen om voedsel te vinden. Ik ga naar Hale en Hearty voor soep, maar ik ga in plaats daarvan naar Open Market. Ik sla de warme voedselbar op en pak me broccoli, champignons, een stuk gegrilde kip en een paar stukjes garnalen. Mijn ogen lopen naar de gefrituurde kip, maar ik loop weg voordat ik de kans heb om te holen. Ik heb de Nike Internationalist Dámské neiging om me weg te dragen als ik te veel opties heb.