Ik ben een 15-jarige professionele fabrikant en verkoper van schoenen van alle soorten en over-the-counter orthotics. Vóór dat heb ik acht van mijn jongere jaren besteed aan het werk van elke restaurant, behalve de barman. Terwille van uw gezondheid en geluk, wil ik graag de slimste dingen delen die u kunt doen om uw lichaam te beschermen tegen de meest straffende hindernis waarmee het dagelijks wordt geconfronteerd: de vloer.

    Wat je ook koopt, zorg ervoor dat het FITS. Naar schatting 75% van de Amerikanen dragen slecht uitgeruste schoenen. Onjuist schoeisel veroorzaakt 60% van de voetstoornissen. Elk jaar verliest de Nike Air Max 90 Dames Amerikaanse economie ongeveer 6 miljard dollar aan schadeverwante verloren gebeurtenissen. Zelfs als je goedkope kak draagt, zorg dat het groot genoeg is.

    Maar je verdient beter dan goedkope crap. Ga naar een gerenommeerde plaatselijke schoenenwinkel en wees uitgerust door een eerlijke professional die je op een Brannock-apparaat zal staan ??en je voeten meten, zoals je grootouders hun schoenen hebben gekocht en wat suggesties geven. Laat hem zijn werk doen. Als deze winkel niet in uw directe omgeving bestaat, belegt u een vrije dag om een ??wegreis te maken waar het ook is. Je zult blij zijn dat je deed. EDIT: daarom zoek je een betrouwbare winkel en niet een massale winkelier. Als de mensen daar niet weten hoe je je kan helpen, maken ze een beetje kwijt - en maak je leidinggevende voor hun 'inspanningen'.

    Zodra u Nike Free Run 2 Femme een idee hebt van wat er past, probeer dan internetwinkelen, maar onthoud: de juiste maat is alles wat past, en er zijn maar twee maten, juist en fout. Koop / houd wat er past, ongeacht de getallen die aan het einde van de doos zijn gestempeld.

    Draag boogsteun. Dit betekent niet dat alles van gel of squish wordt gemaakt, en dit betekent geen product gevonden bij Walmart of de apotheek; Dr. Scholls is een kwak, en zijn producten zijn gek. Dit betekent stevige, gevormde, anatomische ondersteuning, van merken zoals Superfeet, Sole, Spenco, Birkenstock en anderen. Ze zijn te vinden op gerenommeerde schoenenwinkels, buitenwinkels en werkschoenenwinkels. Wordt gemeten en gemonteerd op dezelfde manier als voor schoenen. Ze voelen zich als eerste in de eerste plaats als harde, klonter vreemde voorwerpen. Zij zijn. Houd de originele Adidas Zx Flux Mujer Leopardo binnenzolen handig voor de eerste paar dagen op het werk en ruil ze terug als uw voeten je vertellen. De inzetstukken zullen langere perioden comfortabeler voelen, tot binnenkort kunt u ze niet uitpakken. En dat wil je nooit.

    Protip: pas geen boogsteunen aan volgens uw schoenmaat, of uw lengtemeting aan de teen, maar uw booglengte - de kleine schuif op een Brannock-apparaat dat tegen de bal van uw voet gaat. Het is niet ongebruikelijk dat deze meting groter is dan uw schoenmaat. Het is aan mijn voet. Onthoud dat bij het kopen van een boogsteun, u de rand van uw voet niet aanpast zoals u met een schoen doet, maar de contouren van uw voet onderaan past. Dat is een andere balspel. De binnenzolen die passen bij je bogen en hakken zijn meestal langer dan je schoen, en ze zullen waarschijnlijk moeten worden afgewerkt. Gebruik de binnenzool van de fabriek als een sjabloon, spoor het af met een pen en snijd de vervangende binnenzool netjes met een van de zwaarste scharen die u kunt vinden.

    Protip # 2: Dit is vooral van cruciaal belang als u ergens werkzaam bent dat u een specifiek schoenmerk, met name Shoes For Crews, moet kopen. Ik heb ze nooit in de keuken gedragen, maar een klant van mij heeft ze ooit beschreven als "absoluut de beste non-slip zool in het bedrijf, gehecht aan de mooiste schoen die je ooit op je voet zal hebben." Zij zullen, net zoals de meeste schoenen, inclusief de meeste "goede" schoenen, je door de dag merkbaar beter krijgen als je de onderstel warm maakt.

    Heel heel erg, ZEER weinig schoenen komen direct uit de doos met deze soort ondersteuning. Het is jouw taak om het na het feit toe te voegen. Er zijn uitzonderingen op die laatste zin, met name Dansko, Birkenstock en Naot, die ook een aantal van de beste en meest onverwoestbare schoenen maken.

    Stop met klagen over de prijs en bestee alvast het damn geld al. Uw schoenen zijn de belangrijkste uitrusting die u de hele dag zal gebruiken. Als je al een of meerdere dingen niet voordoet, dan kan ik je zonder twijfel vertellen: je zal absoluut niet geloven dat het verschil zal zijn in wat je voelt aan het einde van een lange shift. Ik weet dat ik het niet heb gedaan. Hoe ik wou dat ik wist wat ik nu weet, terug toen ik de hash leefde. Ik heb 14 uur durende dagen Adidas Gazelle Damen gewerkt op een verkoopvloer in de schoenenwinkel en voelde me beter dan ik na vijf uur in een keuken voelde toen ik 20 jaar jonger was. Spend verstandig, en je voelt elke cent die je belegt. Ik garandeer het.