Ik ben altijd een zwerver geweest voor de belofte van de zomer. Het is een belofte die uiteraard niet vervuld zal worden tegen de tijd dat de Arbeidersdag komt. Vandaar, er is altijd een hint van melancholie in het late seizoen. Ik probeer niet iets nobels of romantisch Nike Free Run 2 Femme voor te stellen; mijn september spijt is voorspelbaar hedonistisch in thema. Ik zie een kudde migrerende vogels die naar een verre zuidelijk paradijs vingen en wonder waarom ik dit jaar geen kreeftrollen meer kon eten.

Op een manier zou het omgaan met zulke zomer nostalgie makkelijker zijn als het seizoen ons een schone breakup zou geven. In plaats daarvan lijkt het leuk om te zitten en af ??en toe op te blazen in al zijn glorie, zoals een te dronken feestgast die, tegen alle kansen, nog steeds zanger kan leveren. Nathaniel Hawthorne schreef in zijn dagboek op 18 september 1842 het bewustzijn van de zomertijd van de zomer: 'Hoe de zomertijd weggaat,' schreef hij, 'terwijl het lekker lijkt, arm in de arm met de herfst.'

Uiteindelijk komt de herfst altijd aan, inspireert een ander, dringend verlangen om het seizoen op te slapen, Nike Cortez Womens terwijl we dat kunnen. Hawthorne, 10 oktober 1842: "Ik kan het niet verduren om iets zo kostbaar als herfst zonneschijn te verspillen door in het huis te blijven. Dus ik heb bijna alle daglicht uren in de open lucht doorgebracht. "

Uiteraard schreef hij over het rennen.

Het kan een sport zijn voor alle seizoenen, hoewel ik denk dat het vallen, verdient een categorie voor zichzelf. Ik ben voorwaarde om deze manier te voelen. High school cross country introduceerde me om te rennen, dus een schitterende oktobermiddag kan een Pavlovian effect hebben: ik wil mijn schoenen gooien en gewoon gaan. Ik kan ook niet verduren om die kostbare herfst zonneschijn te verspillen, maar ik zal niet het gevoel hebben dat ik er optimaal van ben tot ik half ana?robisch ben op een doorbladerd pad. Er zijn geen betere runs dan deze.

De cliché is dat de Nike Air Max Thea Dames lente de tijd is van wedergeboorte. Ruzie uit je winterslaapje en dat alles. Voor de runner is echter niets zo lastig als de hitte, dus de eerste koele dagen in de herfst zijn zo verfrissend als het wordt. Zoals mijn collega-oostkusters kennen, kunnen de dodelijke maanden juli en augustus onverbiddelijke stoombadstoestanden opleggen. Wanneer Nike Air Max 2016 Dames het koeler weer begint te trickle in, na equinox, is het effect pure magie. Je bent sneller, en het lijkt op een of andere manier makkelijker. Herfst is de natuur van de natuur.

Alsof een scherpe prestatie uptick niet genoeg motivator was, is het herfstseizoen synoniem met een aantal handtekeningen van sport. Er zijn de marquee marathons zoals Berlijn, Chicago en New York City. In november eindigt Meb Keflezighi zijn verdiepende carriere in Central Park, terwijl de drie-keer verdedigende NYC-kampioen Mary Keitany zal proberen een ander hoofdstuk aan haar toe te voegen.