Kijk jonger en voel jonger door verder te gaan. Studies tonen aan dat regelmatige activiteit u zal helpen de overgangsperiode te overschrijden en 30% jonger te blijven dan degenen die niet lopen. De fitter die je vanaf de middelbare leeftijd hebt, hoe jonger ben je naar het cellulaire niveau, en hoe Adidas ZX Flux Femme langer je leeft.

Wandelen naar Wellness - 21 minuten per dag, 2 ? uur per week met matige lichaamsbeweging helpt u gezond te blijven. Start een wandelgroep en gebruik een pedometer die u elke stap zal tellen. U zult versteld staan ??hoe een snelle stap uw gezondheid en welzijn zal verbeteren. Kijk eens naar het bijgevoegde artikel en wees gemotiveerd!

Rennen is goed voor je knie?n! - Nou, nu kan je het plaatje voor een en ander rechtop zetten. Studie na studie laat nu zien dat het hardloop voor je vrienden is! Hier is het bewijs: een 2008-Stanford University 20-jarige studie van 962 runners en non-runners concludeerde dat de non-runners 2X zoveel gewrichtsschade hebben geleden door inactiviteit. In 2007 meldde het Donau Ziekenhuis dat het lopen op knie gewrichten een "beschermende waarde" heeft na een 10-jarige studie van elite Nike Air Huarache Dame marathoners in Oostenrijk. De Medische Universiteit van Wenen sloot in 2006 af dat de marathonlopen NIET beschadigt "kraakbeen, ligamenten of beenmerg van de knie in goed opgeleide runners."
Dit is nieuws dat de lopende wereld zal kernen! Vertel het verder! RUNNING IS GOED VOOR JOU BEKEN! Dus train slim, rek, en vooral RUN! Je loopt goed in je jaren '70 en '80.

Rennen in oude schoenen kan je in PAIN verlaten! - Het typische advies om uw loopschoenen elke 300 tot 500 mijl te vervangen is moeilijk te volgen, vooral wanneer u op stationaire fietsen en elliptische machines kruist. Heb je ooit gewild dat je deze cijfers zou kunnen vertalen naar uren van werken in plaats van mijlen? De directeur van American Sporting Goods heeft precies dat gedaan in een rapport dat door de San Diego Union Tribune wordt gekenmerkt. Mensen die crosstrain aanbieden, Adidas Neo Femme raden u aan om uw trainingsschoenen na 150 uur werkzaamheid uit te gooien. Dat is ongeveer elke vijf maanden als je ze een uur per dag draagt. Zelfs als ze er nieuw uitzien, dragen de materialen die je voeten voeden en steunen uit, waardoor je gevoelig bent voor verwondingen.

Ik moet gewicht verliezen ... geen wachten, ik moet gewicht behouden ... Ik ben in de war! Wat moet ik eten? - De Mayo Clinic heeft een handig Weight Control Pyramid Tool waarmee u uw doelen kunt bepalen en u kunt helpen om uw gewicht te verliezen of te behouden. Vul gewoon uw gegevens in en het vertelt u uw aanbevolen calorie-inname en hoeveel porties van elke voedingsgroep u elke dag moet eten om uw doelen te bereiken. Het geeft u ook idee?n voor verschillende opties in elke voedingsgroep. Het is snel en simpel!