"We hebben vier verschillende merken schoenen uitgecheckt om te kijken welke het beste bij mijn voeten pasten. Twee daarvan hadden meteen geen goed gevoel als ik ze aantrok. Ik heb blijkbaar vrij brede voeten (althans waar de tenen zich bij de voet voegen), waardoor deze twee paren zich over dat gebied vastzetten. De Adidas Yeezy 350 Boost Womens andere twee paren - aanbod van Brooks en Nike - passeerden de eerste fase maar vereisten meer testen.

"Om voldoende ruimte vooraan www.premiassur.fr te hebben (om mijn teennagels te redden!), Hebben we gekozen voor een halve maat groter dan ik normaal zou kopen. op de loopband en blaar-inducerend op langere runs. De adviseur liet me een geweldige manier om dit op te lossen: draai de veters op het laatste oogje om en zorg voor een stevige grip rond de enkel.

"Verder testen en analyseren van de loopband bracht aan het licht dat deze herstelling de kwestie op de Nikes, maar niet op de Brooks, had verholpen en zo werd een 'winnaar' duidelijk. Nog eens tien minuten hardlopen bevestigde het comfort en ik deed de aankoop.

"Ik ben nu de trotse eigenaar van een paar goede hardloopschoenen, ik denk dat we samen heel gelukkig zullen zijn."

Dus waarom Nike Roshe Run Mens geven we zo veel om schoenen en vorm? Voor een deel denk ik dat veel hardlopers aannemen dat loopschoenen net als andere soorten Adidas ZX 750 Hombre uitrusting zijn, en dat looptechniek lijkt op andere soorten atletische technieken. Als je geen fiets, ski's of surfplank hebt, kun je niet gaan fietsen, ski?n of surfen. Noch kun je een van die sporten heel goed doen zonder de juiste bewegingspatronen.

Maar je hebt geen schoenen nodig om te gaan hardlopen, en enkele van de beste hardlopers in de geschiedenis hebben een verschrikkelijke vorm gehad. Overweldigend is dat succes bij hardlopen een functie is van fitness. Als biomechanica een rol speelt, is het waarschijnlijk geen erg grote rol.

Probeer het eens: als je eenmaal weet welk type schoen je zou moeten proberen, probeer dan veel verschillende schoenen in die specifieke stijl. Zet de schoen aan en loop en ren rond in de winkel om te zien hoe het voelt. Als de schoen niet comfortabel is in de winkel, zult u het waarschijnlijk Adidas Superstar Womens Black niet leuk vinden als u niet in de winkel bent.

Prijs: met hardloopschoenen, krijg je vaak waarvoor je betaalt. Als een schoen comfortabeler, maar duurder is dan een andere schoen, is het de moeite waard om het extra geld te betalen om de comfortabelere schoen op de lange termijn te krijgen. Ik merk ook dat ik meer zin heb om te rennen als ik hou van het uiterlijk van de schoen (ik weet dat dit niet het belangrijkste is, maar het is leuk om opgewonden te zijn om je nieuwe hardloopschoenen aan te trekken).