Na je run hoe voelt je lichaam? Voelen deze voetenAdidas Zx Flux Mujer en gewrichten zich volledig gestoord? Bedrijven zoals Hoka, Altra en Brooks hebben een nieuw tijdperk ingeluid van schoenen met extreem goede demping, die ook een verrassende hoeveelheid ondersteuning en uitstekende kaarten op paden bieden. Misschien is jouw idee om te hardlopen te helpen je hele lichaam te versterken. Een nieuwe hybride van minimalistische schoenen is beschikbaar om de voorvoet veel articulatie te geven, waardoor de snelle spierbalansspieren in de voeten vaak kunnen worden gNike Air Max 90 Womenseactiveerd. Hierdoor kun je je spieropbouw vanaf de grond opbouwen en tegelijkertijd net voldoende demping bieden voor bescherming.

Wat je wens of wens ook is, we hebben een goed afgeronde selectie hardloopschoenen voor op de weg en bij het parcours om je jarenlang beschermd en veilig te houden van je rennen.

Er is veel geschreven over hardlopen. SiAdidas ZX Flux Damen Schwarznds de release van het cult-boek Born to Run van Christoph McDougal, is blootsvoets rennen op veel lippen geweest. Lopers en aspirant hardlopers hebben races om Vibram Five Finger-schoenen te kopen en de schoenenindustrie heeft talloze minimalistische schoenen gepompt om te proberen te profiteren van de trend. Anderen zijn echter nog steeds van mening daAdidas Stan Smith Mujert schoenen je voet moeten ondersteunen en ondersteunen.

Als je de wetenschappelijke literatuur over hardlopen bijhoudt, zijn de resultaten allesbehalve duidelijk. Sommige onderzoeken tonen aan dat hardlopen op de eerste plaats resulteert in de minste blessures, anderen dat zelfs enkele van de beste Afrikaanse lopers hardlopen en blessures voorkomen. Ik ben geen expert, dus ik zal beoordelen welke stijl het beste is. Ikzelf ben een voorloper.

Ondanks wat ik hierboven heb geschreven, is het Nike Air Max 2017 Womensvinden van de juiste schoen belangrijk, maar hoe? De beste schoen is niet noodzakelijk de beste schoen voor iedereen. Verschillende loopschoenen zijn ontworpen voor verschillende hardlopers en verschillende loopstijlen. Dat gezegd hebbende, sommige mensen zijn geweldig in het aanpassen aan hun schoenen.