Het argument hier is dat de letselpercentages 70% waren in de jaren 70 en 70% in de jaren 2000. Dus, ondanks Nike Air Force 1 Mensde schoentechnologie, die enorm anders is, raken we nog steeds nNike Air Pegasus 83 Hommeet zo vaak gewond. En natuurlijk is dit waar en als ik het samen met het andere bewijsmateriaal over schoenen bekijk, denk ik dat het een goede zaak is.

Maar vergeet niet dat de mensen die in de jaren 2000 actief zijn niet noodzakelijkerwijs dezelfde zijn als degenen die in de jaren '70 actief waren. Als ik denk aan harAdidas Superstar Femmedlopen in de jaren 70, denk ik aan Amby Burfoot - klein, pijnlijk, waarschijnlijk ultra-economisch (sorry Amby! Bedankt voor het lezen!).

Als ik denk aan hardlopen in 2011, denk ik aan Oprah Winfrey ... sorry Oprah. Eenvoudig, de mensen die tegenwoordig marathons runnen, zijn niet hetzelfde soort hardloper. Ze zijn zwaarder, trager en doen waarschijnlijk minder training, maar lopen dan nog steeds de marathonafstand af. Wanneer het op deze manier wordt bekekeNike Air Max 90 Womensn, is het misschien niet verrassend dat 70% gewond raakt. Als er iets is, suggereert het dat schoenen kunnen helpen, omdat veel van de hardlopers van 2011 lopen / joggen / loopblessures lopen!

Dus als je de schoenen gaat aanvallen, doe ik het liever op basis van het bewijs dat ze de mechanica / pronatie niet veranderen, dat ze het risico niet veranderen in gecontroleerde studies, niet vanwege deze historische vergelijking!

Dat is alles Mensen. Ik weet dat het een lang stuk is, bedankt voor het lezen. Het is echt slechts een overzicht (dit is de samenvatting!). Kijk hier voor meer informatie over de aanbevolen serie over looptechniek en schoenen! Ik bespreek een beetje meer van dat bewijsmateriaal over schoenen, dat ik zojuist heb genoemd in dit bericht.

Voor de meeste hardlopers is bestrating meestal het oppervlak van keuze. Maar het Adidas Stan Smith Womensis ook het moeilijkste en meest meedogenloze oppervlak. Probeer dus te vari?ren waar je loopt om de belasting van je lichaam te verminderen:

    Onverharde paden in het park of een nabijgelegen bospad kunnen u een meer schilderachtige en interessante looproute bieden

    Hardlooppads in jouw omgeving kunnen je training ook breken

    Trail rennen of berglopen kan een geweldige manier zijn om de bezienswaardigheden te bekijken en u een meer motiverende route te geven

Vari?ren van je hardlopen is niet alleen gemakkelijker voor je voeten en benen, maar het breekt ook de repetitiviteit van hardlopen. Dit kan een beetje extra motivatie voor je normale routine opleveren.