Lopen als een recreatieve sport is nog relatief jong en evolueert voortdurend. Misschien zelfs meer dus nu hebben we kunnen real-time feedback van Garmin-achtige systemen of zelfs smartphones om ons lichaam bevestigd. Wat zijn de meest geschikte schoenen? Om de dingen nog meer te verwarren, volgde deze minimalistische theorie van hardloopschoenen. Vergelijk gedaan heeft aan de "Hoka" hardloopschoen met een berg van de tussenzool demping, de niet zo minimalistisch MBT, de blote voeten "vijf vingers" schoNike Free Run+ 5.0 Damesen en natuurlijk laten we niet vergeten de schoen deed pogingen om een ??blote voeten scenario na te bootsen (maar eigenlijk is het stil net als elke andere hardloopschoeNike Air Max Classic BW Mujern). Oh ja, had ik al gezegd dat ik een podoloog ben? Dus dat betekent dat iedereen orthesen in de hardloopschoen nodig heeft, toch?

Ik zal nooit een orthodoxe evangelist zijNike Air Max 97 Hommen. Ik ben het volledig geloven in het gebruik van orthesen wanneer ze geldig zijn en nodig, maar ik ben ook lopende bus. Ik geloof in de juiste techniek.

Enkele jaren geleden heb ik een moment in mijn carrière meegemaakt. Dit is een afspraak met een klant voor een lopende orthetische check-up. De klant had zeer positieve feedback op het punt waar hij wat running symptoom weer vrij Maar toen ik hem zag runnen van mijn zorg die niet langer als hij zou een blessure weer maar wanneer krijgen. Zijn loopstijl had een zware, definitieve hieluitslag. Het was luid en donderend elke keer dat hij contact opnam met de loopband.

Zijn passen waren lang en bijna konijntje-aNike Internationalist Womenschtig tussen elke stap. Hoewel al was hij 'gesteund' door de orthotics Ik wist dat zonder wijzigingen aan zijn loopstijl zouden we altijd spelen "catch-up" in plaats van voNike Air Max 97 Womensorkomen van letsel op de eerste plaats. Het volstaat te zeggen dat het deze heer heeft deed me beseffen ik zowel wilden, en moest, om een ??lopende coach te worden.