New Balance Zante V2- Hoewel de Zante V2 vaak verward wordt als een serieuze rashandschoenmNike Air Max Classic BW Femmean, biedt deze de line-up met nieuw leven en toegevoegde hoeveelheden kussen (vooNike Air Max 2015 Femmeral in de buurt van de hielregio) doos. Als klap op de vuurpijl is de adviesprijs van deze hardloopschoen slechts $ 100, veel lager dan de meeste andere. Als je het hard genoeg probeert, weet je zeker dat je daar geen genoeg van kunt krijgen. (Ja, de New Balance Zante V3 is een NIEUWE versie van deze schoen, maar hij is belangrijker dan V2.

Saucony Zealot ISO- De originele Saucony ZeaAsics Gel Lyte 3 Mujerlot ISO's (niet de onderpresterende nieuwste versie) zijn waarschijnlijk mijn favoriete paar Saucony's geweest die ik heb geprobeerd, wat helpt. Het doet zijn zaak geen pijn. Met een comfortabele, duurzame en soepele rit is het moeilijk om deze niet te proberen. Hoewel ze misschien niet racen, is hun gewicht zeker aan de onderkant bij 8,5 gram voor mannen. Over het algemeen denk ik dat de hNike Air Max Command Mujerardloopschoen veel te bieden heeft voor zoveel hardlopers.

Met meer dan één Nike Air Zoom Pegasus 33 Femmepersoon in de wereld is het mogelijk om van alles af te komen, vooral op die lange, vervelende runs. De Zealot ISO biedt het beste van beide werelden. Ik heb in veel hardloopschoenen gezien. Zelfs terwijl extreem zacht, de rit is ongelooflijk soepel, en je voet loopt extreem goed over in elke stap.