”Der er et v?ld Adidas Ultra Boost Mujer af pude i denne sko - is?r i h?len - men der er en f?lelse af integritet i st?dabsorberende Nike Air Max Thea Womens teknologi, der g?r mig tror, ??du vil nyde at 'f?rst fors?ge p?' f?lelse l?ngere i denne sko end andre maksimale funktion tr?nere. ”- Daniel

”For langvarig komfort, er det sv?rt at sl? Ride 4. Dine f?dder sidder h?jt Adidas Superstar Dames Wit over jorden, omgivet af en overd?digt ?verste. Jeg kunne godt lide H?lpolster, og det er imponerende, hvor Nike Air Max 2016 Dames Roze meget komfort, de pakket ind i denne sko givet sin v?gt.”- Joanna

”I starten var det fort?lling om to sko til mig Nike Air Max 2016 Womens i Ride 4. Jeg ville lander p? en tyk, pillowy h?l og derefter f? nogle egentlige vej f?ler Nike Air Presto Femme i forfoden, hvilket ikke er s? bl?dt som mange andre sko i denne kategori. Men efter lidt mere tid i skoen, jeg begyndte at s?tte pris p? den h?l-til-t? overgang.”- Matt

Big opdateringer

Microsuede ?vre: Denne foring Nike Roshe Run Femme giver en bl?d og hyggeligt hjem til din fod.
Aktiv Formotion: En str?kning panel i mellemfoden wraps Nike Air Max 95 Femme foden for Nike Air Max Classic BW Femme en adaptiv pasform.
Memory Foam Heel Krave: For en mere skr?ddersyet pasform i h?len, adidas tilf?jer en Fitfoam h?l krave.
Road Test

”Pude til salg ... f? din pude her ... masser og masser af pude!” Asics Gel Lyte V Damen Vi forestiller et Adidas produkt rep r?ber noget som dette p? det n?rmeste gadehj?rne at tiltr?kke en vis interesse til Ride 4. Og pude sikkert er en stor historie for denne sko - men ikke den eneste.