Onze heupversterking voor hardlopersroutine (Bia genoemd), die hier kan worden bemonsterd, en onze preventieve routines die beschikbaar zijn in onze krachttraining voor lopende programma's, Adidas Gazelle Dames bevatten deze functionele en balansoefeningen die uit het onderzoek zijn afgenomen om u gezond te houden.

Het belangrijkste is niet om op te geven, of gewoon 'rust' en wacht tot je knie?n beter worden. Wees proactief, krijg advies en behandeling van een fysiotherapeut en gebruik de 'downtime' om aan uw oefeningen te werken.
Wat moet ik voor een ritje eten?

Er is ook geen simpel antwoord op deze.

Wat je eet voor een lopie hangt af van vele dingen - de tijd van de dag, je voedselvoorkeuren, de afstand en de intensiteit van je lop, je gewichtsbeheersstrategie en je persoonlijke fysiologie.

We hebben drie berichten over wat te eten voor lopies

Moet ik eten voordat ik hardloop? Hoe brand je je lichaam voor om het Nike Air Max 1 Dames even welke hardlopen

Wat te eten voor en na het makkelijk loopt, langlopend en verschillende soorten trainingen

De glycemische index: hoe het u kan helpen bij het vinden van het beste voedsel voor, tijdens en na het rennen

De timing en het volume van wat u eet moet vari?ren afhankelijk van hoe ver u van plan bent te rennen en uw persoonlijke reactie op het voeden.

Als u bijvoorbeeld voor ongeveer 2-3 uur om 7 uur wilt lopen, moet u de vorige nacht met een carb-rijke maaltijd tanken en daarna ongeveer 2 uur voor uw aanloop bovenstaande voedingsmiddelen opvullen.

Een korte avondloper kan alleen maar een halfmiddagshapje nodig hebben (bijvoorbeeld een yoghurt en een banaan) 90 minuten van tevoren, en daarna uw normale avondeten.

Mijn advies aan lopers is altijd geweest om het vrij eenvoudig te houden; Oververhit koolhydraten in het Asics Gel Lyte 3 Womens algemeen niet, en probeer de levensmiddelenopname dienovereenkomstig te eten.

Net als alle dingen die in gang zijn, veranderen de onderzoeksresultaten de doelstellingen voortdurend. Hoewel het niet precies nieuw is, is het concept van 'train low, race high' populair in sommige lopende cirkels.

De theorie dat het oefenen in een glycogeen-uitgeputte toestand stimuleert een verbeterde training aanpassing en vermogen om vet te verbranden. Het onderzoek is verre van onafgebroken, maar als u het wilt proberen, houd de intensiteit laag en duur kort; Beperk alleen koolhydraten voor en tijdens de looppas zelf, normaal gesproken de rest van de dag.