10Adidas Nmd Dame goede tips voor beginnerslopers

    Google en zoek een bank naar 5k plan. Dit geeft u een aantal structuur over hoe u naar een punt kunt komen waar u 5k (3,2 mijl) kan rennen zonder te stoppen. Zodra je dat kunt doen, heb je een platform om van te werken.
    Ga naar een goede winkel en koop de juiste schoenen voor je gang. Dit helpt u om verwondingen, shin splinters, blaren, enz. Te vermijden. Zie mijn post "How to choose a Running Shoe" voor een dieper duik hier.
    Koop een fatsoenlijke outfit. Dit helpt u beter te voelen, vermijdt chafing en houdt u goed afkoelen of warmt, afhankelijk van uw omgeving.
    Wees geduldig en verhoog uw wekelijkse kilometers niet meer dan 10% per week. Besmettingen en pijn zijn meestal wat ervoor zorgen dat mensen stoppen. Als je een aerobische basis hebt gebouwd, wordt het veel plezieriger!
    Nike Air Max 2017 Donna Maak je geen zorgen over het snelheidswerk totdat je 5k comfortabel kunt draaien. Uw lopies moeten in conversatie tempo zijn. Met andere woorden, je zou kunnen discussi?ren. Eerst zal je waarschijnlijk huff en puff, Lord weet dat ik deed! Maar als je eraan houdt, kom je tot een punt waar je conditionering dit mogelijk maakt.
    Meer informatie over het juiste lopende formulier. Dit helpt bij het voorkomen van verwondingen en maakt u een effici?ntere runner die uw ervaringen leuker maakt! Mijn favoriete boek is "Chi Running" van Danny Dreyer en Katherine Dreyer. Deze techniek hielp me om te stoppen met knie pijn tijdens en na mijn lopjes.
    Schrijf je in voor een 5k en stel een liefdadigheid voor. Dit zorgt voor verantwoording en blijft u door.
    Als u graag met anderen rijdt, kijk naar een lokale rennende club en zie welke typen van www.hotsuf.fr beginner runner programma's ze kunnen aanbieden. Uw lokale winkel kan waarschijnlijk u in de goede richting wijzen!
    Flexibel zijn. Als er een dag is waar het leven in de weg komt, zweet het niet. Laat het maar twee of drie dagen niet. Of probeer die sessie te verplaatsen naar een dag die u had gepland. U doet dit voor u, dus wees niet positief in een negatief of voeg stress toe aan uw leven!
    Eindelijk, wees vriendelijk voor jezelf! Er zullen een aantal ups en downs zijn, je begint iets nieuws en uitdagend, maar uiterst veelbelovend. Als er iets niet uitkomt, reflecteer of schiet me een e-mail! Wanneer je een doel slaat, beloon jezelf!

Als u deze tips volgt, gaat u goed op weg naar een levenslange hobby die allerlei gezondheids- en psychologische voordelen heeft! Succes. Vergeet niet, ik ben geen arts, dus raadpleeg een arts Nike Air Max Command Mujer voordat u een lichamelijk fitnessprogramma start.