Apps zijn gewoon de start van de accoutrements voor het rennen in de stad. Hier geven onze experts ons inzicht in wat zij voor de rit meebrengen.

Stephanie deelt, "Niet alle lopende schoenen zijn esthetisch aangenaam, maar toen ik voor het eerst begon te lopen, waren gewone sneakers die ik in een winkel kreeg niet comfortabel genoeg. Dus ik ging naar een winkel met specialiteiten en vond het merk dat het beste bij mij past, zelfs als ze niet het best uitzien.

"Het is zo belangrijk om comfort te kiezen over kijkt, want als je zo lang Adidas Nmd Femme loopt, is het niet natuurlijk, dus je lichaam begint af te breken. U moet het meest comfortabele vistuig halen zodat u langer afstanden kunt uitvoeren. "Dit betekent echter niet altijd een automatische hoge kosten. Asics Gel Lyte 3 Mujer Stephanie voegt daaraan toe: 'Sindsdien heb ik dezelfde schoen online gekocht. Het is een oudere schoen, maar ik wil het niet veranderen, dus ik koop het nog steeds in verschillende kleuren. Gelukkig zijn ze goedkoper, sinds nu Nike Air Zoom Pegasus 33 Mujer is het een ouder model. "

Dan gaat alles over het samenvoegen van mode met functie. "Ik draag lichte kleren, lichte sneakers, en heb zelfs een zijkant die athletesokken maakt, genaamd Neon Bandits. Soms draag ik een hoed als het regenachtig is. '

Hij legt uit: "Ik hou van goed uitrusting en koele swag. Mijn dagelijkse stijl is meer gereserveerd, dus het dragen van koele kicks met flitsende sokken is Nike Air Max 97 Uomo mijn manier om het op te vullen en uit te steken. "(Fun Fact: Dan zal nu alle winst voor de online verkoop van de witte Dawson sok doneren, tot nu Marathon maandag 18 april naar de liefdadigheid waarna hij in de Boston Nike Air Max 90 Donna Marathon-de Shamrock Foundation-die de innerlijke jeugd bevoordeelt).

Voor Jess gaat het allemaal om de technologie. "Ik draag een GPS-horloge, zodat ik mijn lopjes kan volgen of volgen. Ik draag het ook omdat ik graag Nike Air Max 1 Hombre mijn route in de lucht wil aanpassen, maar nog steeds mijn kilometerstand kan raken. '