Ok, simpel maar niet erg behulpzaam! Dat komt omdat er een aantal dingen te overwegen zijn voordat u een aankoop doet, zodat u zich een paar vragen moet stellen.

Hoe is het terrein?
De term "Fell Running" omvat een breed scala aan terreinen, waaronder ruwe bergen, steile graslanden en hardpaden. Verschillende schoenen zijn geschikt voor verschillende soorten terreinen.

Waarvoor Adidas Gazelle Damen zal ik ze gebruiken?
Zijn ze voor training of racen? Uw dag-tot-dag trainer kan zich veroorloven om een ??beetje zwaarder te zijn dan uw race-schoen, waar u zich zorgen maakt over het besparen van gewicht. Net zo met grip; een gestage ronde vereist minder grip dan wanneer je oogbollen uitstopt met je dichtstbijzijnde rivaal die je nek ademt!

Hoe is het weer?
We weten wat het Britse klimaat is en een stevig, droog pad kan na een week van zware regen veranderen in een moeras. Schoenen die een week volkomen voldoende zijn, kunnen u de volgende glijden glijden.

Heel vaak zal een rennen of race diverse veranderingen van het terrein omvatten. De Moelwyns-race in Snowdonia begint en eindigt met een lange sectie harde steengroeve, waar de rennerschoenen prima zouden zijn, maar de zeven mijl tussen gaat steile, natte, grasrijke afdalingen Adidas Zx 700 Mujer waar een schoen met een agressieve greep van vitaal belang is. De 3 Peaks Race swaps tussen vallen en weg en hardlopers zijn bekend om schoenen te veranderen voor verschillende afdelingen.

Helaas is er geen schoen die het beste geschikt is voor alle soorten terreinen, zodat je moet compromissen. Een zwaar belaste schoen is niet ideaal voor een hard, droog spoor, maar het zal wel omgaan, maar een weg- of trail-schoen met weinig loopvlak gaat niet tegen natte of modderige omstandigheden. Als u twijfelt, ga met het ergste scenario. (of meng je pad en viel schoenen, een op elke voet!)

Het is belangrijk om op te merken dat dit specifieke schoenmodel bestemd is voor het rennen en dat het dragen van lopende schoenen tot gewichtheffen en treinen onveilig kan zijn, vooral als de hiel erg bedekt is. Dat gezegd hebbende, vond ik de buitenzool Nike Air Max Command Mujer en de hielkussens van de APL Techloom Phantom Pro extreem vergelijkbaar met mijn Nike Free Transform Flyknit trainers. Dus ik gaf ze een slag in Barry's Bootcamp, in Speedplay en een paar andere lessen bij Equinox. Om eerlijk te zijn heb ik me nooit meer comfortabel gevoeld; Ik voelde me als lopende rennen als ik dumbbells ophefde, doosprongen spraken en haken met barbells. Dit zijn de ideale schoenen voor een gemengde formaatklasse zoals Barry's, Speedplay of Orangetheory (die u op een loopband voor een deel van de klas loopt), een van de 2017 grote trainings trends. Als u van plan bent een klas te proberen die draait, zijn APL's perfect.

Voor elke dag: APL's zijn geweldige schoenen om rond te lopen, dus je wilt ze in je dagelijkse actieve of athleisure look. Zoals vermeld in de fit and feel review, als ik deze voor meerdere uren draag, de bovenkant van de schoen mijn voet inpakt en oncomfortabel kan worden, dus ik adviseer ze voor kortere slijtage.