Nike Free 5.0 Dam  När du börjar köra ingår, har du knappt innersulan. Det är vanligtvis avsett att vara så, icke-störande och subtila, bidrar till den minimalistiska kör erfarenhet.Vi testat slitage-skon över två dagar i rad för denna översyn. Det bekräftade som skon bär totalt godhet med den ursprungliga Lunarglide + 3, såsom superb midfoot stöd, den följsamma häl dämpning med en stabil ritt, men det finns flera viktiga saker vi skulle älska att utropa. Detta kommer att hjälpa avgör vilken version på Lunarglide 3 du bör svepa ditt visum på.
http://www.max1billigt.com/media/catalog/product/cache/1/small_image/300x300/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/a/i/airmax90001.jpg

Nike Free RunLiknar alla uppföljare, skor eller Hollywood oavsett, hade vi stora förväntningar om den 2011 Lunarglide + 3. Så när jag fick ett nymalet boxed par från dina vänner på Nike, kunde inte jag vänta att analysera dem! Jag öppnade skokartong, avslöjar en orörda två av Nike Lunarglide 3. Det avgörande som vi märkte var avsaknaden av panelerna Flywire inne i mellanfoten, ersätts av en interiör rem som ansluten till systemets snörning och fungerade faktiskt självständigt från övre. De helt nya midfoot remmarna är mycket effektiva. Banden kommer inte att området av övre, när du drar skosnören upp ordentligt, sko sveper runt din mellanfoten, kramas det från båda sidorna. Det är uppenbart även om du bara snörning dem upp- och den nya innersula har åsar över längden av innersulan som tillstånd det att cup fotsulorna denna (se bilderna nedan).Lunarglide 3 besitter en inre
For more information:www.max1billigt.com